Focus on Quality is het administratiekantoor voor de Stamrecht BV
De administratie van een Stamrecht BV hoeft niet moeilijk of ingewikkeld te zijn. Het biedt echter wel veel voordelen (zeker ook financieel) wanneer dit wordt uitgevoerd door een administratiekantoor dat zich veel met de administratie van Stamrecht BV’s bezighoudt.
Veel boekhouders of administratiekantoren zien de boekhouding van een Stamrecht BV namelijk als iets wat ‘tussendoor’ gedaan kan worden, vooral omdat Stamrecht BV’s vaak relatief simpele BV’s zijn van structuur. Helaas wordt er naar onze mening dan iets te makkelijk over de administratie van een Stamrecht BV gedacht en kan het zijn dat er kansen gemist worden daar waar specifieke kennis omtrent de boekhouding van de Stamrecht BV (ten opzichte van bijvoorbeeld pensioen BV’s of Holdings) ontbreekt.
Een groot deel van onze klanten voor de boekhouding heeft de Stamrecht BV al in het verleden (elders) opgericht maar heeft wegens gebrekkige (of te dure) dienstverlening omtrent de jaarlijkse boekhouding besloten naar ons over te stappen voor de administratie van de Stamrecht BV.
Wij weten namelijk dat juist de boekhouding van een Stamrecht BV erg belangrijk is om er ten eerste voor te zorgen dat de totale kosten van een Stamrecht BV binnen de perken blijven en ten tweede de Stamrecht BV ook blijft doen waar deze voor dient: fiscaal het meeste uit een ontslagvergoeding halen.
We zijn de specialist in het verzorgen van de administratie voor stamrecht BV’s. Deze dienstverlening bestaat uit het opmaken van alle benodigde stukken in de meest uitgebreide vorm: de jaarrekening (balans, winst- en verliesrekening en toelichting), het doen van de aangifte vennootschapsbelasting, het maken van de publicatiestukken voor de KvK en het verzorgen de notulen van de Vergadering van aandeelhouders.
STAMRECHT € 75 P/M
- • Aangifte vennootschapsbelastingen
- • Complete invoer van de administratie
- • Opstellen van de publicatiestukken(KvK)
- • Opstellen van notulen AvA(verplicht)
- • Verwerking administratie 1x per jaar
SALARISADMINISTRATIE € 12,50 P/M
- • Maandelijkse salarisspecificatie
- • Maandelijkse aangifte loonheffingen
- • Jaarwerk (loonjournalisering en jaaropgaven)